HARUR Consult leverer, i samarbejde med den enkelte forening,  individuelt udarbejdede sponsorkoncepter med fokus på foreningens målsætning, behov og ressourcer.

d47f44315b ligepletpil


Der findes et utal af koncepter og idéer til foreninger vedr. sponsoratsalg til det lokale erhvervsliv. Samtlige af disse kræver dog arbejde, entusiasme og engagement. Derfor er det også vigtigt, at foreninger, som primært er afhængig af frivillig arbejdskraft, får klarlagt hvilke ressourcer man har til rådighed. HARUR Consult rådgiver, bistår og hjælper med at implementere det koncept der er det helt rigtige for den enkelte forening, med udgangspunkt i foreningens målsætning, behov og ressourcekapacitet.


Forskellige koncepter

Et sponsorkoncept kan f.eks. tage udgangspunkt i salg af reklameskilte,  reklamer på trøjer og bukser, annoncer, lodsedler, oprettelse af erhvervsklubber og erhvervsnetværk, erhvervsarrangementer, medarbejderaktiviteter,  enkeltstående events som f.eks. koncerter, foredrag, opvisninger, turneringer, byfester, festivaler m.m

 

Det rigtige koncept

HARUR Consult giver en uvildig og objektiv vurdering af de forskellige sponsorkoncepter og rådgiver ud fra hvilke ressourcer og muligheder  den enkelte forening kan præsentere. Dermed sikres, at foreningen træffer det helt rigtige valg af sponsorkoncept og er bedst mulig rustet til at præsentere erhvervslivet for de muligheder der ligger i at blive sponsor hos den pågældende forening - og dermed sikre foreningen øget sponsorindtægter.

 

 

 

 


Sponsorkoncepter til foreninger

 

HARUR Consult  tilbyder en bred vifte af sponsorkoncepter til f.eks. idrætsforeninger som ønsker at øge sit sponsorgrundlag og dermed indtjeningen - f.eks. til  fordel for  udvikling af børne- og ungdomsafdelinger, talentarbejde, fællesaktiviter, anlæg af nye faciliteter,  foreningsrejser til ind- og udland eller indkøb af nyt foreningsudstyr til glæde og til gavn for alle i  lokalområdet.

 

Pin It